Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Det kan även handla om andra och inte bara Magnus Hedman..

Av Lisa Persson - 26 mars 2010 09:39

Jag såg som vanligt på vakna med the voice  i morse och då kom detta upp med Magnus Hedman och Magdalena graf...

Jag säger som så att det behöver inte handla om miljonen /miljonerna utan att han tror han straffar henne men det är barnen som får lida av detta..

Ibland vet jag inte hur män tänker...

Ens barn är ju ens allt i livet..

Men vissa har inte dom känslorna för sina barn vilket jag tycker så synd om dom människorna..

Vi som vuxna ska vara förbilder för våra barn och ta hand om dom på bästa sätt..

NU handlar detta inte om Pengar på det vise vissa kan tro utan det handlar om trygghet och kärlek...

Men sen kan man ju hoppas karl träffar en riktig kvinna som ser till att han verkligen bryr sig om sitt/sina barn..

Jag skulle skämmas att vara tillsammans med en karl som inte bryr sig om sitt/sina barn..

Då anser jag att kvinnan är mer tokig än mannen..

Hur vill en vuxen kvinna vara ihop med den mannen?????????..

Hon vill ha all uppmärksamhet själv . (tror jag).. Snacka om att vara egenkär och inte kunna älska barnet/barnen..

Hon har inte all hönor hemma säger mina vänner om detta......

Hoppas Magnus /män tar tag i denna bit nu och ställer upp för barnen...

Tack för mig...

LOVE LISA

PS: min son är allt och mycket mera i mitt liv...

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards