Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

det är som ha barn igen..

Av Lisa Persson - 24 mars 2010 08:09

Ja som du märkt så har jag inte haft tid att skriva så mycket på  två dagar..

I måndags var jag på jobbet och sen skulle jag i väg på årsmöte med jobbet på Kajsasvärdshus.

Men innan dess var jag hem och letade efter en kattunge som ingen tog hand om på byn..

Men hittade inte på henne på kvällen..

Marcus och hans en kompis var upp och letade också...

PÅ tisdag morgon så kom kärran hit och vi åkte och letade efter henne och vi hittade henne inte heller...


Men jag ringde till en granne där och frågade om hon sätt katten..

Ja vi har den här och ska precis ringa om den..

Så jag åkte och hämtade den lille vännen...

Å hon och åt och sov i Marias knä under några timmar vi hade stickning hos mig..

Jag har inte haft katt på 25 år jag har bara haft hundar..

Men det är som att ha en liten hemma..

Vart är hon nu, lite mat igen,plocka undan saker går hon på lådan?...

Hon har väckt mig 4 gånger i natt...

Kommer och står på en och spinner och bara vill veta att jag är där..

Min son har hon också väckt ett antal gånger i natt..


Marcus fråga är har någon bara skitit i henne eller har hon åkt med i någon bil!

Hon sover och äter och sover bara..

Det är en fin liten härlig hårboll..

Hon är jätte lugn och go...

Får se om någon hör av sig i dag...

Någon måste sakna denna skönhet.


LOVE LISA

  

 
 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

24 mars 2010 21:27

Trots att det är tråkigt att någon måste sakna kissebebben så kan jag inte låta bli att bli avis på dig som får ha den lilla trasselsudden hos dig. SÅ mysigt med en spinnande liten katt. (fast vänta du tills det bara e bus på repertoaren) hahaha
Hoppas det löser sig till det bästa, o va gullig du är som blev adoptivmamma ;) kramar

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards