Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

lista om mig..

Av Lisa Persson - 17 mars 2010 08:36


  

Piggar upp mig själv med en lista....


1. När gick du upp idag? Strax efter kl07

2. Diamanter eller pärlor? Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio? Götakanal 3

4. Favorit TV-program? Finns ett par stycken, men ett är: Miss Marple, egentligen Jane Marple, är en fiktiv person som förekommer i tolv detektivromaner och tjugo noveller av Agatha Christie. 

Men älskar  Vakna med The Voice

5. Vad åt du till frukost? fil och musli  och en hårdmacka och kaffe..

6. Vad är ditt andranamn? Inger

7. Din favoritmat?  Kyckling och fläskfile

8. Vilken mat gillar du inte? Lever och chokladpudding

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? lyssnar på mycket talböcker just nu...

10. Vad kör du för bil? Har ingen 

11. Vilken är din favoritmacka? En macka som finns på Fricks

12. Vilka mänskliga drag kan du inte med? Oärlighet, Fast vill jag inte gå på dejt så ljuger jag lite*ler* falskhet och brist på empati

13. Vilka är dina favoritkläder? Morgonrock och raggsockor

14. Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då? till värmen

15. Favoritklädmärke? SolveigsAnna

16. Var vill du dra dig tillbaka? I en stuga vid Siljan

17. Favorittid på dagen? Kvällen är mysigast, men jag är oftast piggast på förmiddagen

18. Var är du född? Vikarbyn

19. Coca Cola eller Pepsi? Coca Cola

20. Fotboll el Ishockey? Fotboll

21. Morgonmänniska eller nattuggla? Morgonmänniska

22. Pedikyr el mannikyr? Mannikyr. Men tycker om när folk pillar på mina fötter!

23. Vad ville du bli när du var liten? Frisör

24. Tycker du om fisk?  Älskar lax

25. Någonsin rullat in någon i toapapper? Neeej, brukar folk göra det???

26. Varit med i en bilolycka? nej tack och lov

27Favoritdag i veckan? lördag och söndag

28. Favoritblomma?  Tulpaner 

29. Har du någon cykel? Hade en jätte fin cykel men det har blivit stulen..

30. Senaste personen du delade en middag med? Sonen igår kväll

31. Favoritfärg? svart och vit

32. Har du några tatueringar? Japp på ett hemligt ställe.


LOVE LISA

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards