Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Vilken dag.. mycket gjort..

Av Lisa Persson - 24 februari 2010 15:15

Vad härligt att solen varit framme och är framme ännu..

Varit ut på en promenad och haft det så härligt...

Och jag kände hur jag fick kraft igen...

Hem och satt på dom sista potatisarna som jag satt i sommrast..

Kokat fläsk korv till Marcus och gjort revbensspjäl  som han älskar så...

Sen har jag kokat en grönsaks soppa till mig som räcker hela veckan ut..skratt

Vitkål,färnkål,vitlök,morötter,selleri,purjolök,va
nlig lök,bönor, krossade tomater och så min egna chili och en massa kryddor från landet...


Sen har jag städat och bäddat rent och fyllt på veden och skottat och gjort rent på gården...

Så härligt så...

Längtar till att lägga mig nu..

Har haft mina sängkläder ute hela dagen....

Nu blir det en kopp te och sen se på tv och virka lite..

Hade tängt åka till Leksand i morgon men det blir inte så..

Jobbet kallar mig i stället...

Och det är okej för Leksand ligger ju kvar till helgen också..ler


Och nu blir virkningen hemma hos mig i stället..

Ler.....

Ja ibland ändrar sig det man har tänkt sig..

Och ibland till det bättre...

KRAM LISA

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards