Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Lisa Persson - 20 februari 2010 14:46

Ja nu är jag hemma och har lärt mig så mycket..

En mycket givande konferens om landskapsutvecklingen och maten...

Det är via Länsbygderådet i Dalarna som har ordnat detta...

Och vilken gudomlig mat vi fick...

Och tre olika viner till maten var det oxå...

Jag bodde på http://www.lerdalshojden.baluns.se/

      

Mitt rum är detta...

Och karl besök fick jag också..skratt

  

Kaffe efter frukosten  

  

Utsikten från mitt rum över Rättvik...

Ja nu ska jag lägga mig och vila så jag orkar med i kväll..

Ser fram emot den....

Och jag är lite fundersam vart mössan tagit vägen jag skickade till min vän AM..

Den kanske har åkt av vägen under färden...

Hoppas den kommer fram till Måndag till henne..

Tror hon behöver den i detta väder...

Kram till dig....

LOVE LISA

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards