Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Lisa Persson - 9 februari 2010 15:37

skål-Det godaste jag vet -- just nu ;)

Love Lisa

Av Lisa Persson - 9 februari 2010 14:12

En stor semel tårta av Linda i dag när jag var in till henne och köpte semlor vi skulle ha med oss till Rovgärdet när vi åkte och fikade hos kärran..

  

Linda står och säljer semlor på statiol i Rättvik....

Åk och handla goda semlor av henne....

Kanske du har tur och vinna också...

Men denna tårta ska vi äta i morgon på virk kursen....

Här är det kort på Caroline Eriksson och kärran när vi fikade..

  


Sen är det fröken Björklund här under...

  

Vi har varit ner tidigare i dag och köpt en massa garn igen...

Ska göra en röd mössa till min blogg vän.... am's  http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.11592399


Hon har beställt en av mig....ler...

Sen har jag varit och köpt garn till att sticka raggsockor som man tovar ihop i tvättmaskinen..

Får visa dom när dom är färdiga sen....

Nu måste jag sätta igång att elda igen så det är varmt och skönt när min härliga son kommer hem från skolan...

Han ringde i dag och var så glad..

Han hade haft 31 rätt av 32 på engelskan...

Ett stor grattis vännen min....

  

LOVE LISA

Av Lisa Persson - 9 februari 2010 07:42

  

Ja ni som följer min blogg vet jag att jag har sätt en så snygg kille för ett par veckor sedan..

Han sökte upp mig på ett vis men säger inte vilket..

I går fick vi kontakt igen och pratade ett tag..

Ville inte skriva om det i går utan hålla det för mig själv men det gick bara till nu..

Men det beror också på att jag har tänkt att vi tjejer säger inte så till killar,män man ser...

Men vi vill att dom ska säga att vi tjejer är fina...


Då frågade jag honom om jag kunde berätta en sak för honom..  

Då sa jag att jag har skrivit om honom på min blogg och att jag tyckte han var en riktig snygging...

Han blev så blyg men uppskattade att jag sa detta till honom..

Ja nu berättar jag inget mera...


Ha en underbar morgon du också nu...

LOVE LISA


  

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards