Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Ja vad säger man..

Av Lisa Persson - 16 februari 2010 07:50

Jag hade en super kul dag på jobbet i går...

Han ringde bara 2 gånger i går på jobbet...

Å gissa om jag vart irriterad när jag hörde min telefon..

Känslan blir inte bra. irriterad och arg.mitt beteende är att jag inte svarar.

När jag kommer hem så sitter det en liten blompåse på ena köks stolen..

Å jag visste direkt var det var...

Han hade ringt min pappa och sagt om han inte ville köpa mig en liten blomma..

Och vad ska pappa säga då.. jo det kan jag väll...

  

Ringde pappa...Sen var det bara att ringa upp den andra och säga tack för blomman..

Jag sa att jag var arg på honom för han ringer så..

Å det låter som vi har ett kärleks gnabb nu...

Ja jag hoppas det rinner snart ut i sanden...


Sen vart det virkning i går,,,

Ja Maria gjorde klar en mössa till..

Den blev så bra så..

  

Sen blev Lindas och Tomas baby filt klar i går också..

  

Och så hade Maria gjort så gott fika med  en massa bär...

Ja vi var hos kärran i  går.....

Tack brudar för en härlig kväll..

Vi syns snart igen...


Sen kom jag hem vid kl 22.00 och gick in i mitt rum....

Å herre gud så kallt jag hade där..

Jäklar jag hade glömt att sätta på elementen..

Marcus kommer in och jag ligger med kläderna på mig ..

Mamma det ser ut som du campar säger han och går igen..skratt...

Ja det kändes som jag låg i ett tält med kläderna på mig..

Jag hade bara 14 grader inne hos mig...

Men nu är det varmt och skönt inne hos mig.

Har sovit så skönt i natt...

Önskar dig en härlig morgon..

LOVE LISA

  

 
 
Ingen bild

Mormor

16 februari 2010 11:03

Men herregud den där karln förföljer dej ju. Din pappa skulle ha sagt Nej helt enkelt. Och du får ju göra nåt radikalt åt karln. Svara inte när han ringer. Tyck inte synd om honom,han får reda upp sitt eget liv. Om det nu är så att du inte vill ha honom i ditt liv får du väl slänga ut honom! Men du kanske är smickrad innerst inne? Hur du än känner,gör ditt val och lev det!

 
Ingen bild

mormor

16 februari 2010 11:05

ojdå,ser att jag inte läst ditt blogginlägg ordentligt; du svarar inte när han ringer, det var bra gjort tycker jag. Du skulle inte ha ringt och tackat för blomman heller.

 
Lisa

Lisa

16 februari 2010 12:07

ja du har så rätt så i vissa saker men inte fullt ut...
Jag är inte en elak person mot andra som inte är elak mot mig..
Jag vet att han inte vill vara elak mot mig utan han känner sig ensam..
Smicker får jag av andra så det räcker så det är inte det jag vill ha av honom..
Vill helt enkelt inte vara elak mot någon som är snäll mot mig.
Tror jag vet vem denna mormor är nu pga av dom sista orden..
Du säger så ofta till allt och alla..

http://unikajag.se

 
Ingen bild

mormor

16 februari 2010 14:47

Nej jag tror inte du vet vem jag är,för vi rör oss inte alls i samma kretsar du och jag. Du tänker nog på nån annan. Men om den här karln bara känner sej ensam och vill vara snäll mot dej, men du mår dåligt av det,är han då så snäll? Jag förstår att det är en svår situation,för man vill ju inte vara elak mot nån. Men ett nej till någon annan, kan vara ett ja till dej själv.

 
Lisa

Lisa

16 februari 2010 15:30

Okej.. men det låter som ni "säljer" samma saker ..ler när ni pratar..
Jag vet vad du menar och du vet också hur jag menar men ibland är det inte så lätt som vi vill att det ska vara..
Ibland får vissa saker ta lite tid..
tror det löser sig i längden..
Tack för ditt råd...

http://unikajag.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards