Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

Inte snällt av mig

Av Lisa Persson - 14 februari 2010 16:53

Jag har en som ringer mig tid och otid så jag håller på att lacka ur på honom nu..

I lördags morse började han redan kl 06.04 att ringa mig...

Det är han som ville köpa mig en tv i julas...

Han jag bara har träffat i 5 minuter på min gård förra våren...

Jag tycker synd om honom på ett vis oxå...

Han har mist båda sina barn och sambo i en trafik olycka för några år sedan..

I helgen har han bara ringt 13 gånger..

Ringde min pappa i går och fick lite råd vad jag ska göra...

Jag vet vad jag ska göra men vill ju inte såra honom...

Nu väntar jag bara på att han ska ringa igen så detta blir av klarat..

Han kan ju ringa en gång i veckan bara om det är ett måste men inget mera..

Min son börjar också lacka ur på honom....


Men han är snäll och inte alls dum på något vis men mycket jobbigt endå som du kanske förstår...


I morgon börjar en ny vecka med nya spännande saker..

På fredag till lördag ska jag bo på Lerdalshöjden och det ser jag fram emot så klart..

Jag vill göra mera för min by så klart och jag vill lära mig mera saker och träffa nya människor...

Jobb i morgon, Sen på virk träff i morgon..få se om snyggingen kommer och står modell för mig,träffar min nya grupp på tisdag, ska träffa Helen och hon ska visa mig hur jag ska ta hand om hennes kaniner.. över 20 st är det..fniss..

Jag älskar ju kaniner....

Sen ska jag lära mig stoppa korv i veckan också med min matgrupp...

Sen lite mera ska hända också så klart.


Sen hoppas jag att jag blir fri min huvudvärk jag haft nu i 2 dagar...

Inte kul alls..

Jag brukar inte ha detta...


Sänder dig en härlig tanke på alla hjärtans dag.

LOVE LISA

  

 
 
greta

greta

14 februari 2010 17:10

Halloj! Kent biljett på Globen i Stockholm 25/2 säljes!!! (ståplats) skriv på min blogg om du är intresserad. mvh Greta

http://sanningsdan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards