Direktlänk till inlägg 17 oktober 2009

Hej hopp på dig denna lördag kväll..

Av Lisa Persson - 17 oktober 2009 21:03

Nu på kvällen så har jag fått älgkött att fylla på i frysen av min pappa.

Tack snälla pappa... Uppskattar detta mycket och det vet du..

Älskar älgkött och helst köttfärsen...

Kan göra färs av all älgkött...Opppssss det kanske man inte ska säga så högt..

Ja dom fick en del älg  i laget och då räknar jag i alla fäbolag som är med.

Kommer inte ihåg hur Många Poffis och Marcus jaktlag sköt.

Poffi fick tyvärrrrrrrrr inte fälla någon älg men dom hade en ko hos sig en morgon..

Den då var det koförbud... SÅ klart det var det då....

Men Marcus har haft en skön vecka med morfar....

Dom har det så trevligt att bara vara dom två..

Mycket snack och tankar...


I kväll har jag gjort  fiskgryta som var så stark att i morgon vaknar jag helt frisk och kry..

Och sen kyckling med dom sista tomaterna i från landet med alla kryddor.

Ja man kan säga att det blev en gryta med kyckling också*ler*

Sen har jag stekt mycket trattkantareller med egen purjolök och gräslök...

Tycker det är så bra att ha klart om jag vill göra mig en omelett eller bara steka på en köttbit så kan jag ta det till det.

Jag tycker om att laga mat men hittar på egna recept för det mästa..


Köpt lite julklappar i dag ..

Så skönt att börja med det i tid...

Brukar bli så nöjd med inköpen när jag börjar tidigt..

Då får jag till det som jag vill för det mästa..

Ska sätta mig med en kopp te nu och klura lite till på julklapparna och sen lägga mig...

Hoppas du har en bra lördag kväll..


Love Lisa


 





 
 
Ingen bild

brunte

18 oktober 2009 00:07

snälla prata inte om julklappar redan jag får panik

 
lisa

lisa

18 oktober 2009 09:12

Å vad spännande.. Kanske det är du som blir tomten i år då...
*LER*

http://unikajag.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards