Direktlänk till inlägg 17 oktober 2009

Shoping Shoping var det i går..

Av Lisa Persson - 17 oktober 2009 07:34

   

 

Ja jag hade tagit ledigt denna vecka och bara skulle ha tid för mig och Marcus..

Men men jag blev ju liggade  i sängen och blev sjuk..

Tack för alla gulliga mess jag fått och kärra det var så fint det du skrev till mig..

Det värmde och jag blev nog friskare när du skrev så fina saker till mig.Tack Tack..

Dagen innan så hade Irija tagit hem kuddfodral till mig.

I från buktiken Raja i Rättvik..

Kallas för servic....Tack Tack...

Det var 4 st fodral och jag ville ha alla plus 4 till..

Så i går kväll ringde Maria Björklund och frågade vill du hänga med ner på Raja.. själv klart ska bara byta kläder..

Tur jag hade duschat då...

Ja det blev en hel del kuddfodral   skratt....

Sen köpte jag en jätte stor vattenpipa till Marcus... Kommer bild på den under dagen..

Ja det blev ju en massa rökelser också så klart..

Marias dotter Anna och hennes kille Rickard följde med också så det var ett väldans liv i butiken..skratt

Vi har inte där så länge men helt slut var jag när vi gick ut..

Känner mig inte frisk alls men har ju inte haft någon feber men skit i kroppen..

Nä nu ska jag gå och äta frukost i sängen och se på Biggestloser kl 08,10..

Det gör jag varje lördag -söndag morgon...



Ja Maria är på IKEA nu och handlar saker till mig och Marcus..

Håller på att göra om hans rum........

Hoppas jag orkar sy nya linnegardiner till honom nu innan måndag..

Men men hinner eller orkar jag inte som jag tror det hänger på så är det så bara..


KRAM och en underbar lördag nu...

LOVE LISA



 
 
Ingen bild

brunte

18 oktober 2009 00:15

heja lisa gillar din blogg har hängt med ett par år nu fortsätt som du gör nu älskar nog dej lite i smyg hipp hipp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards