Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Lisa Persson - 13 januari 2009 16:51

Ja i dag har jag varit på gymmet och sen gått 8km. Jag fick även min son med mig dit i dag. Det var skoj.

Jag har nyss sätt på ett tv programm på 2an som hette Män och deras kroppar.

Jag blev lite snopen att dom pratade som dom gjorde  i olika åldrar.

Men det var kul att se och höra. Men det var mycket snack om storleken.

Dom kollade in på varandra i duschen och så vidare. Har inge minne av att jag har kollar in mina kompisar typ ang bröst eller om dom hade fått hår och så vidare. Och det var även kul att höra deras tankar om kroppar förövritt. En del män tyckte att mans kroppen skulle vara smärt éller stora muskler och det bästa var att den fungerade. Så tror jag att jag aldrig har tänkt om kroppen.. Att kroppen ska fungera.... Det är något man tar förgivet känner jag. (Ja att man vill ha en kropp som fungerar).. Klart jag tänker så när jag har ont i min kropp eller ryggen eller någon annanstanns i kroppen. Men inte annars tänker jag så. Kroppen måste ju fungera för vi ska ta oss fram så klart. Mina tankar om mäns kroppar att att jag inte tycker om smala ben*ler* smala ben kommer aldrig in hos mig. Men jag tycker om mans kroppar så klart. Ja jag är lite snopen att jag ens skriver om detta men det var lite kul också. Hoppas du inte tar illa upp men vi har kroppar runt om oss hela tiden och inget konstigt med kroppar. Jo just ja Marcus har fått praktik i Falun nu 2 gånger i veckan. Berättar mera längre fram ang det.

Hoppas du kommit upp i 10 000 steg i dag.

Love Lisa

 

Av Lisa Persson - 13 januari 2009 07:55


Till just dig och Marcus och alla mina vänner och mamma och pappa

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards