Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Lär känna mig.

Av Lisa Persson - 26 maj 2009 08:23

Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.


Fick detta av http://livetsomlinda.blogspot.com/

1. När gick du upp idag?
Kl. 05.00

 2. Diamanter eller pärlor? 

Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio? 

Fast and the furious 4

  4. Favorit tv-program?

Trädgårds program och vakna med the voice  

5. Vad åt du till frukost? 

Yoghurt  och musli och kanel

  6. Vad är ditt / dina andra namn Inger

  7. Din favoritmat? Grillat
8. Vilken mat gillar du inte?

  Lever

  9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? 

80 tals disco

  10. Vilken bil kör du?

Ingen alls just nu

  11.  Vilken är din Favoritmacka?

  Lingongrova
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? 

Skryt, översittare, lögnare,  

13. Vilka är dina favoritkläder?

  Tunikor morgonrock och kläderna i från SolveigsAnna

  14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka ?
Utomlands  

15. Favoritklädmärke? 

http://www.solveigsanna.se/produkt.html

16. Var vill du dra dig tillbaka?

Med familjen nära så vid siljans strand eller Italien

  17. Favorittid på dagen?

På kvällen när de är lagomt varmt ute 

18. Var är du född?

Falu Lasarett 

19. Vilken är din favoritsport att se på?

Små killar och tjejer spelar fotboll.
20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?

De flesta 

21. Vem tror du skickar tillbaks först?

Vet ej 

22. Coca Cola eller Pepsi? 

Cola Light
23. Fotboll eller ishockey?

Fotboll

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? 
Morgonmänniska 

25. Pedikyr eller manikyr?

  Manikyr  

26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Neeej =)

 27. Vad ville du bli när du var liten? 

Frisör och sångerska

 28. Bästa barndomsminnet?

Massor

29. Varit i Afrika?

Nej 

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?

Nej, inte det heller.  

31. Varit med om en bilolycka?  

Nej tack och lov.

 32. Favoritdag i veckan?

Fredag
33. Favoritblomma?
Tullpaner och gladiolusar
 

34  Favorit-snabbmatsrestaurant? 

Vikarbyns Pizzeria.. Dom bästa salladerna har dom.

  35  Har du någon cykel?

Det har blivit stulen.

36. Vem fick du senaste mailet från?
Lisbeth Stahre alldeles nyss
37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? 
Ikea
39. Vem är du mest nyfiken på av dom du umgås med? 

 Är nyfiken på alla. Man lär sig något nytt om alla.

40. Senaste personen du delade en middag med?Marcus i går kväll
41. Vad sysslar du med just nu? 
Svarar på alla frågorna ju
42. Favoritfärg?  Svart, Vit och Rosa  

43.  Hur många tatueringar ? en..

 
 
Wysteriia

Wysteriia

26 maj 2009 23:39

hade tänkt skicka lite bilder till dig MEN jag har såklart lyckats föra över bilderna till min mammas dator när jag var hem till Älvdalen :P jag trodde jag kopierade bara men jag har visst fört över dem helt. Ska försöka komma ihåg att maila dig lite vilder n är jag är hem nästa gång! :D

http://Wysteriiasblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards