Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Lisa Persson - 4 maj 2009 19:32

Jag hade fixat matlåda till Marcus och middag så kände jag att jag vill nog gå en vända till.

Hade en dialog med mig själv.

Varför inte sa jag det är fint väder och det är  härlig luft ute nu efter regnet och jag har tid och jag vill inte vara inne.

Så jag knöt på mig skorna och gick en vända på 7km till fast åt ett annat håll.

Detvar så vackert att jag var tvungen att ta kort och dela med mig till just dig.

Hoppas du också blir sugen att ut och gå.

Nu ska jag ta mig en tomat och en kopp avkok på brännelslor.

Har druckit fler muggar nu sen i fredags....

Ler.. så där gott..ler

Kram Kram från mig till dig/ LISA

Av Lisa Persson - 4 maj 2009 19:27

Jag vaknade och gick/sprang 7km. Möte två från byn på en bäck vid Siljan..

Men herre gud Lisa har du börjat springa också nu sa dom båda. Ja svarade jag så stolt.

Hur långt har ni gått då efter som det är kaffe och macka här. Vi gick hemifrån Ca 1km. Man måste ha mål sa dom och fika med sig.Jag skrattade och tänkte -Ja så har jag varit också..

Men så glad att det inte var jag som satt på bänken i dag.

Jag är jätte duktig tycker jag själv. Tycker om mig själv gör jag..

Vad härligt det låter tycker jag.

Hoppas att du också tycker bra om dig själv.

Sen hem och tvätta fönstrena i köket.

Kram Lisa

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards