Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Jag har fått hjälpa och jag har fått hjälp i dag..

Av Lisa Persson - 14 maj 2009 17:24

Ja jag åkte ner i morse på vuxenskolan och jobbade.

Hade mycket besök där vilket var trevligt.

Fick en del gjort och så ringer Marcus på mobilen.

Och berättar att han mår så dårligt.

Han har varit på väg att svimma två gånger och hans blodsocker var lite för högt.

Vill du att jag hämtar dig säger jag så klart.

Ja..........

Åker till enåbadet och går in där och ser hur blek han är.

Jag säger att vi åker till vårdcentralen och kollar blodtrycket.

Och det ville han själv också.

Det var så lågt sa dom men kan ju inget göra mer än att vila lite.

Det är jobbigt att bara ha diabetesen och sen ha lågt blodtryck.

Då vet man inte om man har lågt blodtryck eller att blodsockret är lågt.

Samma äckliga känsla är det och då blir man lite nervös också.

Dom gångerna får han panikångest.

 Så vi åkte hem och skulle vila.


Då ringer min pappa och Annmarie.

Dom ville komma och hjälpa mig med mitt potatisland.

Dom hade en jordfräs med sig.

Men jag kunde inte bredda med den, jag ville göra större land.

Så det blev till att gräva förhand. Så vi ökade bara med 2 meter..ler 3 fåror till blev det.

Men tar lite till nästa år..

Nu ska jag vila och bara vara innan vi ska ut på bilkörning i kväll igen för att kolla in lite djur.

LOVE LISA.

PS: Marcus vet att jag skriver om  honom.

Jag frågar alla som är med på kort om jag får lägga ut korten här och att jag skriver om vissa saker.. OM det gäller andra.

Skulle aldrig göra bort någon eller mina vänner på något vis.



 

 

 
 
Mamma Blå

Mamma Blå

15 maj 2009 14:32

Hoppas han har en bättre dag idag.
Trevlig helg!

http://mammabla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards