Direktlänk till inlägg 25 september 2008

Lisa och Stahre metoden

Av Lisa Persson - 25 september 2008 11:07

Jag måste in och berätta att jag gått ner 45kg utan att opererat min magsäck.

Jag börjar förstå vilket arbete jag har gjort själv med att gå ner i vikt.

Och jag är så stolt över mig själv ska ni veta.

Jag ska ner 25kg till och det ska jag klara också så klart, men jag tar det  på längre sikt nu. Det går inte lika fort nu och jag måste säga att det är skönt också med dom blandade känslorna ang det. Vill ju inte tappa bort mig själv och sen vill jag njuta av det jag gör också så klart. Men lyft 45kg och tänk att jag har släpat runt på så mycket. HERRE GUD så DUKTIG jag är.

På bilden här så hade jag gått ner 30kg på 10 månader och var med i Expressen.


Nu ska jag ut och klippa gräset.

Kram från mig//LISA

 
 
Mamma Blå

Mamma Blå

25 september 2008 11:31

Jag tycker du är super.:)
Jag har en utmaning åt dig om du har lust.

http://mammabla.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annica Dalersand

25 september 2008 11:42

Lisa, vad duktig du är! Själv har jag nu gått ner prick 20 kg och har ca 20 kvar, men precis som du så inser jag att det inte kommer gå lika snabbt nu på slutet som det har gjort i början. Men jag tar dag för dag och är nöjd med det jag redan åstadkommit.
Kram på dig

 
Ingen bild

Lisa

25 september 2008 12:24

Å vad gulliga ni är.
Å grattis Annica. Hipp Hipp hurra för dig.
Jag är så glad för din skull ska du veta.
Du har jobbat bra nu Annica. Var stolt över dig själv. Undra hur många kg det har försvunnit i Vikarbyn nu*LER*

 
lena

lena

25 september 2008 21:38

Du har gjort det så bra:)Hejar på dig jag!!Kram lena.

http://lenahellstrom.blogg.se

 
Miriam

Miriam

25 september 2008 22:23

GRATTIS! Vilken resa! helt otroligt! Jag har två kompisar som gjort magsäcksoperationer, och jag beundrar dom. Men du har ju lyckats på egen hand......helt ofattbart!
tack så jättemycket för dina ord i min blogg! Jag älskar att fotografera och det kommer du att märka om du fortsätter att besöka mej. Vilket jag önskar och hoppas att du gör!*ler* Alltid välkommen till mej!
Ha det så jättegott!
Kram Miriam

http://bamsebus.webgain.se

 
Lotta

Lotta

25 september 2008 23:07

Jag måste verkligen gratulera dig..gud va du är duktig, vilken karaktär
Kramis

http://lottsfi.blogg.se

 
Malin B

Malin B

27 september 2008 16:34

Att bära runt på 45 kilo extra hela dagarna är då himla onödigt!!!
Det måste vara en enorm känsla, nästan så att man inte tror att det är sant, att stå där med en kjol som är jätte för stor!

http://malinbayard.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards