Alla inlägg den 26 september 2008

Av Lisa Persson - 26 september 2008 15:34

En låt som jag bara ÄLSKAR och jag känner mig så befriad från allt när jag hör den. När jag är ute och går och hör denna låt så vill jag bara lyfta och flyga runt i skogen och bara Leeeee....så ENORMT TOTALT BEFRIAD och glad blir jag...Den ger mig en sån styrka så det finns inte ord. Ingen kan rubba mig love love love.......


Vad musik kan göra med en. Att man kan bli så glad och stark


Hör och se låten på länken nedan

http://www.youtube.com/watch?v=w9KnuJZkBjg


Av Lisa Persson - 26 september 2008 07:25

Av Mamma Blå i dag.Här kommer den.

* 5 saker i min frys: Alltid massor av bär(just nu jordgubbar o hallon), kyckling, lax, grönsaker, köttfärs

 


* 5 saker i min garderob: kläder, skor, väskor, sovsäckar,lampfötter

 


*5 saker i min väska: Där har jag plånbok, nycklar, mobil, handkräm,läppstift

 



* 5 saker i mitt badrumsskåp: Tandtråd, tandkräm, ett bra hudvårds sätt,

parfymer och  hudlotioner

 


*5 saker i min bil: Har ingen bil just nu men det kommer. Då blir det en dvdspelare snygga solbrillor rattmuff sololja och hatt. (det blir en Cabb bil) *blink* Drömmer om enMini Cooper också. Du ser den bilen på bilden*fniss*


 Tack Mamma Blå....

 

I går efter middag kom det en mua i från Leksand och sminkade mig och Linda inför fotograferingen vi skulle göra för Solveigs Anna. Sen tog Stefan Westlund bilderna på oss och det gick både fort och bra. Fast jag inte gjort dett så många gånger ännu. Jag var helnöjd med fotograferingen. Nästa gång så kanske det blir ännu bättre. Jag har absolut inte lika lätt för detta som Linda har men hon har ju gjort det många många gånger mer än mig. Men det tillhör ju och att lära sig nya saker och utmaningar det med. Efter som jag varit så stor så har jag ju inte velat vara med på bild och sen mådde jag så dårligt i min kropp när jag hade gått ner 30kg. Jag har alltid varit hård i min hud och sen blev det slappt och hängit. Då blev det jätte jobbigt måste jag berätta. Det kommer mera om detta i boken snart.

Ni ska få se en ny kjolbild snart också. Vi tog den i går så inom en kort tid så ligger den här på hemsida.En ännu mera större skillnad än på kortet ni ser tidigare. Sen ringde det ett samtal i går eftermiddag som jag berättar om snart också. Är ni nyfikna nu?

Kram och ha en skön dag i dag// Lisa

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards