Alla inlägg den 14 september 2008

Av Lisa Persson - 14 september 2008 17:49

Ja jag han inte vara vaken länge förän jag och Stina åkte till svampskogen.

Skickade kort på all svamp jag och linda plockade i går och hon blev så sugen. Så vi åkte upp och vi plockade 1 1/2 stor matkasse var. Stina hade aldrig sätt så mycket svamp på samma ställe. Det kan bli ett bra svamp år i år. Grabbarna skrattade när jag kom hem igen på så mycket svamp. Men Lisa vad du har svamp nu, du har ju inte renast klart det du plockade i går.Ja det är sant jag satt till 23.30 i går och rensade svamp så jag såg ikors inna jag la mig och vaknade med ont i armarna pga rensningen.*skratt* nu ligger det och det hänger svamp i typ påsar över allt här hemma.*LER* Fick ta en kort rast i från svampen och gick ut och släppte ut eccke så han fick vara med hönorna. Han gick fram och nosade på en höna och hon stod helt stilla. Jag vart rädd att hon skulle picka på honom. Men han vara skuttade där i från. Jag avbröt min faste vecka nu. Jag har fastat i 7 dagar och vart så yr i skallen när jag var i skogen i går att jag ville inte känna det i dag också. Så det blev fil i morsse innan skogen. Det gick så bra så då. Larså ringde när jag var i skogen och sa att våran blogg var så kul med alla roliga bilder. Det är kul att höra. Hoppas ni också tycker det. Ska in och sätta mig  ca 2 timmar till innan all svamp är rensad och klar. Hoppas ni haft en härlig helg. Kram från mig // Lisa

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards