Direktlänk till inlägg 16 september 2008

Lisas drömmmmm hus

Av Lisa Persson - 16 september 2008 11:00

Här skulle jag vilja bo ett tag.

Har nu haft kaffe gäster ute vid hönsen.*LER* Lena som äger hönsen var hit till mig och fick en massa blommor jag har grävt upp i landen. Sen kom Kickan och Johan också hit på fika. Så kul när vi träffas att nu bestämde vi attvi skulle gå till Lenas lamm i morgon och dricka kaffe och grilla korv. Visst låter det mysigt. Jag fick en inbjudan till en klass träff för oss som gick ur Rättviksskolan 1983(högstadiet). Det skulle bli på Hotell Daliecarlia i Tällberg den 8 nov. Å jag blev så ledsen för jag vill gå på detta men kan ju inte. För jag och Linda är den helgen på Älvsjömässan(HÄLSA) och ska ha föreläsningar och ha boksläppet där.Hoppas ni kan titta in till oss då och säga hej till oss. Kram till er så länge.

 
 
Mamma Blå

Mamma Blå

16 september 2008 14:02

Vilket hus! O tänk så många garderober det måste finnas där.... :)

http://mammabla.bloggagratis.se

 
livetsomjag

livetsomjag

16 september 2008 21:52

Det är riktigt, klipp ut bilden på ett stort papper och fyll på med ytterligare önskningar, titta på den varje dag...
Och tack för stödet angående snuset!!
hälsningar
livetsomjag

http://livetsomjag.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards