Direktlänk till inlägg 15 september 2008

Linda Håll Tummarna i Finalen i Top Model Of The World 2008. den 17 sep

Av Lisa Persson - 15 september 2008 12:26

Japp då har jag fastat klar. 8 dagar blev det och det har jag alldrig klarat förut. Men nu känns det lättare nu när jag har gjort det 2 ggr tidigare och klarat det bra. Ja jag gick ner 6.5 kg på 8 dagar (fanns lite att ta på efter semestern hihi). Men jag kan säga att jag har inte varit på latsidan under dessa 8 dagar. Jag har tränat varje dag 2 ggr om dagen ca 13 km varje dag. Så inte så konstigt att det blev så många kilon.


Jag skall väll avslöja nu varför ni skall hålla tummarna för mig den 17 sep. Jag skall till Storstan Stockholm och tävla i Sverige Finalen i Top Model Of The World 2008. Jag har gått till final jippi jippi säger jag. Skit kul. Och om jag skall tävla kan ni ge er på. Och på råga på allt så får jag representera min egen kommun Rättvik i Finalen. Jag skall visa dom att man kan vara anorlunda på alla sätt och vis i denna tävling. Jag är ju trots allt kvinna hihih.....Så håll alla tummar ni har på Onsdag. Nu skall jag och fixa mig lite. Lite naglar och lite plock av ögonbryn skadar inte heller...

 
 
Ingen bild

skorpelina

15 september 2008 14:51

Oj, vad jag ska hålla tummarna för dig. Kram och tack för dina goa kommentarer på min blogg! Titti

 
Lisa

Lisa

15 september 2008 17:19

NU HEJAR VI VILT PÅ LINDA.
Fatta att hon är 33 år och gått ner 25kg och kommit till final.Det är inte alla som har gjort det. Denna vackra kvinna har vägt nästan 100kg. Bara att ta sig till finalen gör henne till en vinnare om man tänker på alla dom andra. Det visar att åldern och blondinen inte är ut räknad i tävlingen. Så nu hejar vi på Linda på onsdag. Härligt vännen du kan du som många inte andra kan.
go fort it.. big love

http://unikajag.se

 
Ingen bild

Magnus

15 september 2008 17:58

Vi har ett gäng i Falun och kollade på dig till ut tagningen.Klart du tar hem detta.
Grabbarna i från Falun

 
sandra

sandra

16 september 2008 17:11

Hej =)
Vad roligt, då ses vi i sthlm.
Hoppade 1 av?
När åker du till stockholm?
Ha det så bra.
kram =)

http://sandra689.blogspot.com

 
Ingen bild

undrande

17 september 2008 08:31

Är vérkligen fasta rekomenderat i er behandlingsform.. dessutom i kombination med träning kan ju knappast bli kvalitativ viktminskning? :( att du väljer att göra det en gång per år är upp till dig, men det kan nog gära mer skada en nytta att inspirera andra till att göra detta..speciellt efersom man ALLTID går upp de flestsa kilorna igen efteråt. Man förlorar i muskelvikt men ökar igen i fetvikt efteråt...
ajaa.. Lycka till i tävlingen iaf, riktigt tufft av dej!!

 
Ingen bild

kattis

17 september 2008 10:52

hej! jag hejar på dig" jag kommer själv vara på plats och hjälpa er under finalen! jag kom 4 i göteborg. 3 gick ju vidare där ifrån, lite surt. Men peter ringde mig sen å bjöd in mig som gäst att kolla på finalen, ska även passa på att bli fotad. Spännande! hoppas allt går bra så ses vi i kväll!

massa kramar, Katarina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards