Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Har du tänkt någon gång...

Av Lisa Persson - 21 oktober 2010 18:06

Att det är bara måndag och Fredag hela tiden..skratt

Jag tycker denna vecka gott super fort...

Jobbar och övningskör nu hela tiden tycker jag...

Sen mina små härliga vänner här hemma tar  lite tid också..

Och med dom går tiden jätte fort så klart..

I vecka fick kattmamman p-piller så hon kan vara ute nu och vila sig i från dom små  en stund...

Hon blev en annan gladare katt när hon kom in efter första vändan tycker både jag och Marcus...

Lilla Hope var ute en sväng med mamman i dag och det gillade kattmamman..

Hon var så gullig så med Hope..


Nu har vi fått in lilla Nemo också under täcket och han ska också dia på Kungen..

Kungen är så rar med dom små vännerna...

Nu är dom precis överallt....

Ja i dag fick fåren åka hem till sig..

Och gissa vem som sprang rakt ut på åkern och började äta fårskit...

Jo min lilla vännnnnnnnnnnnn KUNGEN...

När han såg att jag kom emot honom så skyndade han sig att äta så mycket han han... Fy på KUNGEN....


Jag stickar och stickar nu en massa tomtar jag ska sälja sen...

Nä nu skriver jag inget mera utan jag tar mig en kopp myspys och eldar lite...


LOVE LISA....

PS: i morgon ska jag träffa Linda och NONA......


  

 
 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

22 oktober 2010 14:17

jasså e det SÅ man ska göra? Ta ett p-piller när en går ut? hohohoho det glömde jag sist ;)
kan tro du har o göra med hela din stora familj, önskar jag kunde ha delad vårdnad med dig ;) kramar om o ha en bra fredag!

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Lisa Persson

22 oktober 2010 18:09

Men fialotta.. man kan inte gå ut utan piller...
Hur ska detta gå nu då....
Och kattmaman som kräket dagen efter.. HM.....inga mer kattungar nu....
Ja du kan ta alla nästa helg om du vill.ler
Nä du..... jag sa senat i morse till allihopa när det var frukost att fy vad jobbigt att lämna bort dom andra...
Vill ju ha alla kvar...
Men då får man tänka till lite och dela med sig av denna härliga glädjen dom små liven ger en... TILL ANDRA...
kram och ah en härlig mysfredag du/ni med..kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards