Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Lisa Persson - 5 oktober 2010 17:20

Ja förutom när jag och Marcus åkte till farbror doktorn i Mora i morse..

Marcus skulle in för att kolla ögonen till körkortet..

Har varit jätte struligt med alla papper...

Sen var det kattugnarna som gällde hela dagen...

Marcus och jag och Kungen har haft det så mysigt med alla dom små även med mamman till dom..

Mamman heter Evelina... Sen är det tre killar och en tjej..

Tjejen heter Majsan...

  

Dom fick sin första fasta föda i dag på silver fat...

 

Ja du ser ju vem mer som skulle äta med katterna...KUNGEN...

  

     

Sen var det tvättning och en liten lekstund så klart...

 

Sen kolla in detta hur det ser ut när grabbarna letar efter kattugnarna..   

  

Marcus ligger upp och ner i soffan..skratt

Ja nu ska jag göra ordning varma mackor med kantarellstuving till mina brudar som kommer på stickning i kväll...

Men dom kommer väl bara och pyssla med mina katter..ler


LOVE LISA

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards