Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Katt vecka och lite till....

Av Lisa Persson - 11 september 2010 08:06

Ja i går fick jag åka med min chefs goa katt, Friggis till farbror doktorn..

Hon hade brutit två tår...

Alltså inte klorna utan tårna...

Dom sövde henne och sen blev det Röntgen på foten...

Hon hade ont fast hon var sövd när dom tog på foten...

       

Ja det är katter hela veckan tror jag..

Marcus tjej Patricia, med sin familj ska hjälpa till och ta en katt som inte har ett hem så vi väntar in honom också..


Har varit på möte ang hem gång för min mamma..

Alla är så gulliga och hjälpsamma men herre gud så mycket det är att tänka på..

När jag kom från mötet var jag helt slut både i kroppen och huvudet..

Men det är jobbigt för det gäller ens egna mamma tror jag..

Jobbigt känslomässigt.


Jag och pappa var till skogen i går och fyllde på våra korgar med svamp..

Som vanligt så hade hon kvinnan ställt upp bocken och ruskor och lagt sen  på vägen för VI inte skulle åka där..

Det är en väg för alla...

Vi har pratat med polisen om detta och alla får åka där..

Dom äger inte vägen där..

Tagit kort och visat polisen och dom tyckte vi skulle anmäla henne men det vill man inte göra mot en "sjuk" person..

Sen längre fram hade hon lagt björk ruskor på vägen sen har hon varit så duktig för hon har byggt små hinder med stenar..

Ja hon lägger nog sin kraft och energi på mig..

Men det gör inget för det är lika kul varje gång vi kommer och jag har så mycket bra folk med mig som ser vad hon gör..

Och sen när hon stänger av vägen på detta sätt så plockar ingen annan svampen..skratt..

Och i dag så vet jag att tre av mina vänner åker upp dit..

Hon tror då att jag är med där men det är jag inte..


Marcus går på timmerkurs i helgen och hoppas han tycker det är kul att lära sig mera saker...

Dom började tidigt i dag och lika i morgon så det blir då ingen sovmorgon denna vecka..  


Nu blir det frukost och kaffe i sängen innan jag ska i väg och uträtta lite saker..

Sen på eftermiddagen blir det inte många knop..

Jag är så trött och slut hela jag..


Önskar dig en härlig god morgon...

LOVE LISA


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards