Alla inlägg den 19 september 2010

Av Lisa Persson - 19 september 2010 15:15

Det har aldrig varit så lätt att rösta..

Det blev super rött för min och många andra del..

hoppas det räcker till bara....


 


heja på MONA.....


LOVE LISA

Av Lisa Persson - 19 september 2010 11:20

Ja i går gjorde jag lite endå..

jag klippte gräset för sista gången hoppas jag.

Men det kanske blir en gång till...

Marcus hjälpte mig att ta in alla stora krukor och hjälpte mig att vända jorden i ett land..

Min rygg fixar inte att göra sådana saker tyvärrrrrrr..

Sen tog vi upp den sista hinken med våran potatis...

Dom var som bakpotatisar... så fina så....

Sen hjälpte Marcus mig med att gräva ett hål så jag kunde sätta mina egna upp drivna krusbärsbuskar..

Hoppas dom tar sig bara nu...

Lite spännande är det med att se hur frön eller en planta växer sig så stark...


Sen måste jag bara berätta att Marcus och Kungen och Danne låg och myste i sängen i går och då började Kungen tvätta Danne i öronen och Danne bara njöt och kurrade och sparkade med benet...

Ja det blir inte lätt att släppa denna goa kattunge kan jag säga...

Det är en helt underbar kattunge...


Nu till BUS på gång...mmooooaaaaaaaaa..

Inget jag kan berätta ännu men snart så skriver jag om det...fniss fniss..  

Visst är jag taskig nu och jag tycker det är så kul med bus.....


Tack Lasse för en härlig kväll med "grannkärringarna"

Tur du har oss...ler

Vi planerade vad vi ska klä ut oss till en fest i slutet av Oktober...

Temat är kändis..... Vi är 4 som ska gå så gärna 4 som hör ihop..

Vi har ett förslag men har du något förslag så tackar jag och tar emot det så klart..


Nu duscha och sen i väg och rösta..

Denna gång var det inte alls svårt att veta vem man skulle rösta på....

LOVE LISA


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards