Direktlänk till inlägg 8 september 2010

Värme och kärlek..

Av Lisa Persson - 8 september 2010 13:45

Ja jag fick något i brevlådan i dag som både värme och var så fint så..

Sitter med den nu runt halsen...

Men jag vet inte vem det är i från men säger TACK TACK så mycket för det fina halsbanden du skickat mig...

Jag hade kommit hem efter att varit i väg och tagit bort kattungarna jag hade hemma hos mig..

Dom började både kissa och bajsa inne..

Dom var halvt som halvt vilda..

Det visade sig att dom bara hade varit inne 4 dagar innan jag fix dom och dom var över 12 veckor...

Men dom fick ett fint slut..

Så paketet som låg i lådan uppskattade jag jätte mycket..

Här ser ni bilder på halsbandet..

    

Det är tovat och sen olika pärlor och glaspärlor och så fina små hjärtan..

Tack Tack säger jag igen..

Du får mer än gärna säga vem du är...

KRAM KRAM 

LOVE LISA

 
 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

8 september 2010 17:51

åh gud va gulligt, vem det än är ifrån.
Det är för att du alltid är så go mot andra som du får uppskattning!
Du har god karma! kramar

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Lisa Persson

8 september 2010 21:38

Men tack snälla du för dom fina orden...
Känner mig fin nu även utan halsbandet..ler
Kram Kram

 
Ingen bild

Birgit

8 september 2010 22:33

Du är värd halsbandet (vem det nu är ifrån).
Sen är du värd all annan beröm du kan få. För du har alltid tänkt på oss andra och har satt dig själv i andra hand, så det är så skönt att du tänker på ditt eget bästa nu (och Marcus).
Var rädd om dig.

Kramar i massor

http://anelmaed.blogspot.com

Lisa Persson

9 september 2010 13:29

Men Tack snälla du för det fina du skriver om mig..
Sitter i dag med halsbandet på jobbet och fått så mycket beröm för det..
Känner en stor härlig värme i från dig vännen.. tack tack för det...

 
Ingen bild

Kusin vitamin:)

9 september 2010 19:28

Hej kusin
Jag har skickat dig halsbandet för jag tycker det passar dig. En jobbarkompis syster gör dom och direkt när jag såg detta så tänkte jag på dig. Jag glömde tydligen skicka med kortet...hittade det på bänken i köket när jag började rota runt efter jag läst ditt inlägg...HA HA typiskt mig:). Ha det gott kram Kusin T.

Lisa Persson

9 september 2010 19:31

Å tack vännen...
Det är jätte fint och precis mina färger...
Ler stort nu av lycka..
Tack Tack igen..
Nu tänker jag på dig varje gång jag har det på mig...Mamma "faster" Karin tyckte det var jätte fint oxå..ler och tänk att det var från dig... Ska ringa mamma och berätta...
Tack Tack kära KUSIN...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards