Direktlänk till inlägg 5 september 2010

Ja jag var även på 59 3/4 kals i går kväll också..

Av Lisa Persson - 5 september 2010 11:24

Anders Ivars i byn hade kalas och det var en helt underbar kväll med sol och värme och mycket trevliga människor..

Anders flickor hade ordnat festen så jätte bra på alla sätt och vis och det bjöds på mycket god mat...

  

Kolla in buketten vi lämnade till Anders...

Visst var den häftig...

Sen fick han en bok som heter ÄLSKA LOKALT...

Passade Anders ....Han gillar mat och lokalt.. skratt

Undra om han lagar till något av buketten han fick..

Sen fick han även presentkort på Dalhalla av oss i vårat gäng..

  

Anders står längst ner i hörnet..ler

  

Sång och musik vart det mycket av...

När klockan var 23.00 så tackade jag för mig och drog på nästa fest...

Jag gick ju på klass träffen och träffade dom som var kvar där..

Jo när jag gick dit så träffade jag på våran gamla magister Håkan Bäck,,

Så vi fick en liten prata stund innan jag träffade klassen...

Så kul så..

Pernilla Målare var hemma från USA..

Så det var super kul att träffa henne.

Hon hade inte varit hemma på 9 år..

Men klart det var kul att träffa dom andra också..

Men dom träffar jag mycket oftare än vart 9 år.ler

Tack Cin för du fixade träffen...


Ja min dag gick ihop endå fast det kändes lite jobbigt i går morse och vakna och veta att det gick i ett hela dagen..

Kan säga att jag bara sov 2 timmar den natten pga  kattungarna.. dom levde rövan första natten dom dom hit...

LOVE LISA

 
 
Ingen bild

Birgit

5 september 2010 15:12

Vilken häftig bukett! Hoppas att du hade det trevligt på båda festerna och att det även gick bra på Ickholmen "Mat runt Siljan".
Ha de gott så hörs vi snart igen.

Kram kram

http://anelmaed.blogspot.com

Lisa Persson

7 september 2010 08:24

Tack vännen.. ja visst var den fin...
Det var en jobbig lördag.. söndag gjorde jag inte många knop...

 
Kiza

Kiza

6 september 2010 10:04

WOW..vilken helg du haft!! I dag får du ta en vilodag //Kram

http://www.kiza.bloggplatsen.se

Lisa Persson

7 september 2010 08:26

Ja vännen... Det är som alla säger ..det kostar att ligga på topp..
Känner av lördagen ännu i kroppen fast det redan är tisdag...
kram kram

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

7 september 2010 00:23

låter som du haft en riktigt härlig partyhelg!!
Du skulle behöva klona dig ;)
kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Lisa Persson

7 september 2010 08:25

Ja ibland undrar man varför ska allt ske på samma dag..
Men jag fixade allt jag skulle göra men gissa om jag var trött och slut i kroppen på söndagen..kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards