Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

Odlings kurs började jag på i dag..

Av Lisa Persson - 11 maj 2010 22:16

Jag började dagen med ett möte ute i trädgården i morse med Marie...

  

Sen var det trädgårds arbete som gällde i dag också...

Sen satt och och lekte lite med mob innan jag skulle i väg på odlings kursen...

 

Ja i dag har jag haft toffsar i håret..ler


Gerdan fixa fikat där till oss..

  


Barbro Sannehag som äger Levins sitter rakt fram och hon har även varit lärare till min son...

En helt underbar människa som hjälpte både mig och Marcus i Rättviks skolan...

   

Spångmyr och Barbro och Elsa sitter och har det så trevligt så....

 

Gerd Kalkback och Maria Björklund är med på kursen också...


Å vad vi hade det trevligt där och nu vet vi vad vi ska göra 5 gånger som kursen är...

Vi fick även handla i kväll så det blir trädgårds arbete i morgon också..

Visar i morgon vad jag köpte...

Nu är det sängen som gäller..

Kram och sov gott nu...

LOVE LISA

 
 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

12 maj 2010 00:07

Va kul! Du gör någonting hela tiden du, har du myror i brallan? ;)
Kramar o sov gott

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

12 maj 2010 07:48

Jag tycker om att lära mig nya saker..
Önskar du bodde nära mig så kunde du oxå hänga med på lite..ler
Fast vi skulle nog inte få gå i samma grupp..
Det blev nog för mycket snack..skratt

http://unikajag.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

12 maj 2010 09:33

Jag skulle verkligen vilja va med jag med. Man kan inte lära sig för mycket av nåt o det skadar ju inte att ha kul samtidigt ;)
Vi skulle definitivt inte få sitta i samma rum ens, läraren skulle sära på oss direkt hahaha kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards