Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Lisa Persson - 16 maj 2010 16:28

I dag har jag varit ute på en tur och det var så varmt så ute..

Men uppehåll hade jag fast det såg lite som om det var regn på gång..

Men jag klarade mig..

Har haft ett långt samtal med Linda i dag ang en känsla jag fick...

Så skönt att kunna prata med henne om det..

Skönt att veta att vi kan ha så öppna samtal med varandra..

Det hjälper oss båda mycket..

nu håller jag på att laga mat till min och min härliga underbara son... 

Han fick jag bara en snabbis kram av i går och nu kommer han hem i från sin tjej..

Han har nu varit borta i tre dagar..ler

Han kommer väl att sitter vid datorn hela kvällen endå..

Fast det gör inget bara jag vet att han är hemma och har det bra..ler

LOVE LISA

  

Av Lisa Persson - 16 maj 2010 10:03

Har du någonsin tänkt över hur en kvinnas hjärna fungerar? 
Det är enkelt att förstå om du kollar in den här bilden:
  



 



 
 
Varje liten blå kula är en tanke på något som skall göras,
eller ett beslut som skall tas eller ett problem som skall lösas.
 
Mannen har det mycket lättare, han har bara 2 kulor ...... 
och de sitter inte ens i hans huvud.


LOVE LISA

Av Lisa Persson - 16 maj 2010 09:30

Ja nu är man tillbaka i från sin fantasi värld..

Det regnar igen.....

Men man får se det som lite positivt endå..ler jag behöver inte klippa gräset...

Måste säga  vilken skön kväll det var ute..

Helt underbart....Mera sådana kvällar...

Nu ska jag äta frukost och sen gå på en längre tur i dag..

Om det inte börjar ösregna så klart..

Men jag älskar att gå när det regnar ute men bäst när man är på väg hem eller har halv vägen kvar när man ska gå lite längre..

Nu ska jag äta ägg....

Ha en bra morgon och en härlig dag..

LOVE LISA

  

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards