Alla inlägg den 2 september 2009

Av Lisa Persson - 2 september 2009 20:07

Hahaha, ja vad säger man. För det första Paul m sin "fina" gördel. Känns den Voice´ig eller??

...men kolla Jake då!, som stod i morse och klagade på att folk inte klär upp sig tillräckligt på fest. Han tyckte antingen att man skulle köra på med skjorta och hel kostym eller vara helt relaxad med tisha och jeans. INTE något jäkla mellanting...som han alltså hade på Voice 08. Skäms på sig.

Jag älskar att dom har kommit in i mitt sovrumm nu på mornarna igen..så härligt att ligga i sängen och kolla in dessa tre härliga människor som man på alla möjliga sätt skratt till och med och blir irriterd och sur på i mellan åt..

Men jag älskar dom här tre människorna på......

vakna med the voice

LOVE LISA

Av Lisa Persson - 2 september 2009 19:21

Ja i dag var jag och Gerd på Rättviks gymnasie på föreläsning om ungdom mot rasism..

Den kille vid namn Karl Wännestrand från Växsjö höll i föreläsningen..

Det var i aulan och ca 200 ungdommar kl 8,30..

Det var mycket intressant att lyssna på detta..

Livstilen han hade då under många år..

Det började med att vara "baby"skinnskalle att hänga efter dom äldre i gänget. Sen blev det mer bråk..

Ju mera man slås ju mer fiender får man...

Mycket kom i från hans hemförhållande och föräldras tankar.

Vi föräldrar ska ju vara förebilder för våra barn..

Är du en bra förebild för ditt barn?!?!??????

Ex jävla svartskalle,invandrare ,blatte,socialfall jag betalar skatt till dessa människor o.s.v

Jag hoppas du inte hör till detta som vuxen när vi ska vara bra förebilder och vara kloka i vårat tänk...

Många gånger när det blir problem så rycker vi lite på axlarna  och säger det går över snart det är en period "barnet" har..

Men när det har blivit mycket större problem så blir föräldrarna medveta om problemet och sen skyller på samhellet..

Och det är vi tillsammans som är samhället eller?

Upp till kamp och visa vara härliga barn att vi är bra förebilder..

Tack för mig och mycket kram till just dig i dag..

LOVE LISA


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards