Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Lisa Persson - 8 juni 2009 16:38

Ja dessa "brudar" har gjort ett jätte jobb både med sin vikt och sitt sätt att tänka.

Dom här 5 "brudarna" har gått ner 51,1kg nu på 12 gånger.

Jag är så jätte stolt över deras jobb dom har lagt ner på detta.

I dag hade vi kurs nere vid båthamnen.

Dom bjöd på sallad och en helt underbar god paj Gabbis hade gjort till oss.

Vi satt vid Siljan och blicka både bakåt och framåt i livet.

Sen tog vi en promenad efter stranden på ca 6,5km.

Jag hade redan gått 7km med Alex på morgonen...

Dom har gjort så stora grejer när dom lärt sig tänka bättre.

Det stod på kortet jag fick av dom..

 

Till Lisa!

Tack för en fantastisk kurs!

Inte nog med att vi blivit smalare och vackrae,vi har blivit så mycket klokare också...

 

Gissa om dom har rätt i detta.

Dom känns som mina barn på något vis. Man vill hjälpa och stötta och att det forsätter att gå bra för dom.

Jag kommer även i höst att träffa dom här härliga "brudarna"

Och ett stort tack för den stora fina lycktan jag fick av er.

Ska tänka på er med både värme och ljus..*ler*

Sträck på er och var nöjda med erat arbete. Jag är så mallig över er..

Ska skriva nu till Lisbeth Stahre och lämna rapport om min grupp nu.

En stor grupp kram till er i från mig..

Love lisa

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards