Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Lisa Persson - 4 juni 2009 10:10

I går vart jag och Marcus bjudna på middag hos Mange och Nadine.

Henke och Amanda kom förbi och visade upp sin nya familjebil.

den var jätte fin och passa dom bra..

Det är massa skratt och tok när vi träffas som ni ser. (bilden)

men det blev lite djupare prat i går också.

Nadine läser till medicinläkare i Tyskland så det var mycket svåra sjukdommar vi hade samtal om också.

För kunde jag inte pratat om sjukdommar, då fick jag ångset av det men nu när jag har lärt mig att tänka, är det realistiska tankar jag har eller är det bara atomatiska negativa tankarna som spelar mig ett spratt.

Sen har jag ju lärt mig en hel del ang tankar och känslor både på att jag gått kursen och sen har kurs i detta.

Det är som en ny värld öppnat sig för mig.

Och jag kan ju säga att herre gud så mycket jag lär/lärt mig.

Nu ska jag i väg med Gerd och Monica och en massa andra i från vuxenskolan runt Siljan på 120år kalas.

Det blir lunch och vin i dag och tårta..

Men jag är ingen sämre människa för det..HÄRLIGT HÄRLIGT..

Önskar just dig en härlig dag..LOVE LISA


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards