Direktlänk till inlägg 18 december 2009

Sumera 2000 -20010 talet...

Av Lisa Persson - 18 december 2009 11:24

Ja det var kallt i morse..

Hela -19 grader var det..

Jag skulle behöva klä på mig och hämta in  mera ved..

Å vad jag gruvade mig ska du veta..

Men jag tittade i källar trappen och där stod det en stor full vedpåse..

Jippi sa jag.. blev så glad ska du veta..

Så nu eldar jag för fullt både i vedspisen och kakelungen..

Ja nu satt jag och tänkte på dom här 10åren som snart har gått..

Vad mycket som hänt under dom här åren och vad mycket jag fått varit med om..

Jag separearde i från min sons pappa och det är jag så glad för att vi tog oss igenom detta..

Lite skadade blev vi men det är fixat nu.

Finns ingen jag hatar i mitt liv som jag fick höra för ett tag sen..

Personen i fråga som sa det till en bekant,det är det hon som har nog svåra problem med mig men jag har inga som helst problem med peronen(henne)..

Träffat många härlig nya människor  både i livet och med boken jag fick vara med att skriva.."Hitta idealvikten med Linda och Lisa"

Några har varit mycket sjuka runt omkring mig och några bortfall..

Men känner att jag är så nöjd med dom här åren fast det har varit mycket jobb och många känslor med så klart..


Jag är så glad att jag och Marcus har en sådan härlig kontakt och att jag tycker om alla Marcus kompisar så mycket..

Det är härliga killar...

Ja nu har vi bott här i 2år också..

Herre gud så fort tiden går hela tiden...


Och vad mycket jag har lärt mig under dom här åren också..

Ja mitt liv går då nu åt rätt håll...

Jag ser inte annars tillbaka till mitt dårliga liv utan det har jag lämnat för alltid och evighet..

Jag ser bara framåt och gläds åt vad liver har att visa och lära mig fast ibland kan det vara jobbigt på olika sätt men herre gud så mycket man får lära sig både på gott och ont...

Önskar dig en härlig fredag...

LOVE LISA

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards