Alla inlägg den 12 december 2009

Av Lisa Persson - 12 december 2009 17:35


Luciasång
Natten går tunga fjät runt gård och stuva.
Kring jord, som sol´n förlät, skuggorna ruva.
Då i vårt mörka hus stiger med tända ljus
Sankta Lucia, Sankta Lucia.


Natten är stor och stum. Nu, hör det svingar
I alla tysta rum. Sus som av vingar.
Se på vår tröskel står
Vitklädd, med ljus i hår
Sankta Lucia, Sankta Lucia.

 





Ja nu håller vi på att öva på lucia sånger..

Ska ut och lussa i kväll för några vänner..

Så se upp i kväll...ler

 


Klicka på länken och lyssna på Elvis  santa Lucia

http://www.youtube.com/watch?v=XsCBZxpoqIc&feature=fvw


LOVE LISA


Av Lisa Persson - 12 december 2009 11:17

Ja där var jag och Maria Björklund och Kerstin Hjort och handlade  går..

Gud så kul och trevligt vi hade..

Blev inte det jag hade tänkt.. Det var slut på dom sakerna jag skulle ha och lika för Maria..

Men men då kan ju vi få åka dit igen..ler..

 


Vi är dom sista på parkeringen..skratt

Här är vi inne och äte på ett ställe och gissa om vi hördes..skratt


         
 

Skratt.. Kerstin satt och tittade på korten i min mobil när vi knäppt klart.. skratt hennes kommentar var..

Ja vi ser ju ut så där..skratt

Undra vad hon menade..

Vi alla var så trötta och kände oss lite slut och jag är så långhårig att jag har ett spänne i håret..

Kände mig som 8 år i håret..skratt men skit i det tyckte vi..

Här är vi och vi bjuder på oss själva..

Jag skulle få klippa mig på måndag men ska jobba i stället dom har ringt efter mig och det tycker jag är så kul..ler

Efter detta så åkte vi hem till min systers sons sambo..

Amanda Sörlin för hon fyllde år..

Köpte rosevin och en stor pepparkaka som passade henne tycket jag.

 

henke och amanda  

Kort på Amanda och Henke här..

Älskar detta kort på dom..

Hoppas du hade en bra födelsedag vännen..

Kram..

Kvällen slutade hemma hos Maria och sent blev det också...

Tack Tjejer för många roliga timmar ihop..


LOVE LISA

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards