Direktlänk till inlägg 13 december 2009

Diplom för Lisa Persson

Av Lisa Persson - 13 december 2009 18:49

Ja i morse var det lite jobbigt att gå upp..

Hade ont i både ryggen och bena..

Det var så halt i går kväll att jag gick och spännde mig under många timmar så jag hade ont när jag vaknade..

Men det var bara upp och ta värktabbletter..

Har lite värk i kroppen annars också...

Sen var det bara in i duschen och försöka duscha bort allt glitter..

Äta frukost och sen skulle jag gå på en kurs..

Så i dag har jag genom gått utbilning i att Fusa smyckecabochoner av Dichroiskt glas.

Så roligt var detta att jag glömmde bort min värk..

Härligt och mycket spännande var detta och jag kommer att gå 3 utbilningar till i detta..

Fick 3 saker med mig hem men får resten i morgon..

Lägger kanske upp bilder på det jag har gjort..

Vi får se..

 

Våran kursledare Camilla Bäckström är Certifierad av Gaby och Rolf Friberg Senior Teachers....

    Här inne ligger det mycket vackra smycken nu..  

Nöjd med hela helgen men nu helt slut..

Har vilat/sovit i 2 timmar nu..


LOVE LISA


 
 
AM

AM

14 december 2009 10:08

Hej Lisa. Har nu tid o ork att hälsa på mina kära bloggvänner. har du det bra? Synd med din värk tycker jag. Fint diplom o fin fina saker. Ha en underbar dag vännen // kram från Tomtemor

http://www.metrobloggen.se/radiopraterskan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards