Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Svinsprutan..

Av Lisa Persson - 9 december 2009 11:48

Ja då ska jag ner i dag och ta min dos...

Jag får lite ångest över att ta den, kan kunde min son ta den så kan jag också göra det..(tänker jag)

Ja i går så var det årsmöte med byalaget och det är en så trevlig stund vi träffas att det lyfter en lite tycker jag..

Vi är ett härligt gäng och vi gör så gott vi kan..


I dag har jag vilodag här hemma..

Jag måste ta mina dagar fast det känns nu okej att göra detta..

Jag hade jätte svårt att vara lugn tidigare..

Allt skulle göras och snabbt och lite till skulle jag göra..

Blir trött av att bara skriva om detta nu...

I dag kan jag bara vara och jag måste ta flera sådanna stunder/dagar i veckan för att orka fungera som en människa..


Har ju brännt ut mig två gånger.. Första gången vid 27års ålder och den andra smällen kom när jag var 32år....

Någon tredje gång ska det inte bli.

Det har jag lovat mig själv...

Där av mina vilodagar....


Det har varit jobbigt att inte folk har förstått att jag varit så dårlig under så många många år...

Men jag har inte velat pratat om det heller..

Sen har jag ett glatt sätt i från jag har varit lite..

Det är det som har räddat mig många många gånger..

Men människor hat sätt mig som en glad tjej efter som jag skrattat så mycket..

Men det är min humor som har hållt upp mig..

Läs boken jag skrivt så får ni ser hur det varit...

HITTA IDEALVIKTEN MED LINDA OCH LISA


Jag får skriva hur det gick sen efter sprutan....

ha en bra dag   LOVE LISA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards