Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Det blev tre kattungar

Av Lisa Persson - 26 april 2009 16:05

Ja Sally fick tre kattungar.Nä hon heter Mimmi.

Tack Annica. Dom har ju tre stycken att hålla koll på.ler

Var upp i dag på dagen och kollade in dom.

Herre gud så små och söta dom är.

Det hade gott jätte bra för Sally att få dom.

Det är ju bra.

Sen var gammel tanten hemma också så jag var tvungen och ta kort på henne också.

Hon är så fin så. Men jag ska inte ha några katter.

Har 14 st runt omkring mitt hus så det räcker.

I dag när jag satt och åt lunch ute så kom det en grann katt och gick in i huset.

Och det vill jag inte.

Så jag var in och skrämde i väg henne. Då drog hon till Uthuset i stället som var öppet och upp på vinden så klart.

Ja hon fick vara där då.

Katterna brukar träffas i min vedbod*ler*

Nu har både pappa och Kickan varit hit med 5 stora påsar jord var så jag har fyllt på lite i rabbaterna.

Tur jag har många grabbar hemma hos mig och hjälpte mig med säckarna. Det hade jag inte fixat med min rygg.

TACK TACK  MINA GRABBAR....

I år ska jag sätta myckt i kompost högen,typ gurkor av olikaslag och pumpor.

Min kompost är så fin och super bra att växa i.

Förra åretr fick jag mycket gurkor så mina vänner var jätte glada.

Nu ska jag ta kvällen.

Hoppa in i duchen och tvätta fötterna. Herre gud så dom ser ut nu.

Men härlig för nu vet jag att sommaren är på väg.

KRAM LISA

 
 
Ingen bild

Annica D

26 april 2009 22:14

Hej Lisa, visst är kissemisserna gulliga. Men det är Mimmi som har fått ungar igen, inte Sally:)
P.S Vad duktig du är som springer. Det har inte jag vågat prova ännu... Kram

 
Yvonne

Yvonne

27 april 2009 10:43

Å, vilka ljuvliga små varelser! =)
Den sköldpaddsfärgade var väldigt fin!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Annika igen

Annika igen

28 april 2009 22:43

Den där röda saken....
Me love!!!!!

http://acka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards