Direktlänk till inlägg 3 augusti 2008

Lisas dejt

Av Lisa Persson - 3 augusti 2008 12:43

Ja ha nu ska jag skriva om går kvällen.

Det var en mycket trevlig kväll med Fredrik,Marie,Jan,Iris,Teddi,Manne och Jossan. Vi skulle ha en grillafton ute men fick tyvärrrrr säger jag,sitta inne pga ett så dårligt väder. Men grillade gjorde Jan ute endå. Han fixade helt underbara rebensspjäll. Det dracks en hel del goda saker till detta också. Och jag skratta så jag hade ont i magen och i munnen. I mellanåt så satt jag och tänkte på alla samtal vi hade runt bordet tillsammans, i vilka inlägg jag skulle få här på sidan eller bara starta diskutioner.*SKRATT* Fredik var en mycket trevlig kille och han kunde underhålla oss alla till ett glatt humör till kl 03.30 i morsse.Sitter nu och tänker tillbaka vilka härliga och roliga samtal vi hade. ja förutom skytte tittandet.*skratt* men jag lärde mig lite av det också så jag förkastar det inte heller. ler. Alla killar runt bordet tävlade i skytte där av filmen. Idag trött och känner mig lite sliten.ler ibland kostar det att ligga på topp. I dag kommer äntligen min underbara son hem .

Han har inte varit hemma på en vecka nu, och han är nog trött och sliten och haft en trevlig vecka med grabbarna i rättvik.

Det har regnat nu så mycket att jag trodde min kanin "ecke" skaffat sig en ny frisyr under natten. tog in honom och torkade honom i en härlig frote handduk. Gissa om han myste i mitt knä. Ja nu ska jag ta lite kaffe och läsa klart min bok och sen fixa lite mat till mig och marcus tills han kommer hem.

Och jag ska gå senare upp till Marie och Jan och dom andra sen och hämta mina saker som jag har kvar där. Manne körde mig hem på moppen i natt. Tack för det Manne Ollas. Och tack Fredik för en mycket trevlig kväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards