Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Lisa Persson - 18 juli 2012 20:27


Är med i en grupp för dom som ska opa sig eller har redan gjort detta..(Magoperation)..



Kolla här och läs vilken chef säger jag... Det är en i gruppen som skrivit detta om sin VD på jobbet



Snacka om att ha världens bästa VD. När jag för 2 dagar sedan berättade om att jag skall op:as den 4 sep så skrev hon "Ska se till att du får ett mindre kylskåp nära dig så du på ett smidigt sätt kan ha dina små matportioner lättillgängliga när du är tillbaka. Jag vill att du ska veta och känna att du är viktig för oss !" Idag är vår handyman & installerar ett lite kylskåp 5 meter från mig :) Jag har bara berättat för några få på avd om OP:en men nu lär jag ju snart få berätta för resten på denna våningen (25 pers) om OP:en :)

 

 

Vilken härlig människa.. Mera sådanna VD... jag blir så glad och rörd över detta..

Detta är kärlek och värme..


LOVE LISA

 

 

Av Lisa Persson - 18 juli 2012 17:19

Och lika glad är jag för det..

Har nog haft min värsta semester  någon sinn.. Men nu är den gjort också..

Kan säga att jag fick energi av att gå på jobbet.. Och det är en är en härlig känsla..

Behövde fullas på med energi efter mina två jobbiga veckor..

I dag har jag min lediga dag och jag låg i sängen till kl 11.... Så härligt så..

Sen ut och klippa gräset och sen började jag rensa i ladan..

Vi ska ju flytta och då passar jag på att rensa ur igen..

Har en lada som det har bara varit att fylla på i.. Inte bra alls..  

Men i kväll så kommer det några och hämta saker som jag har givit bort och det känns skönt..

Nu tar jag en vända med Kungen sen in i ladan igen..

 

KRAM LISA

 

 



Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards