Alla inlägg den 12 april 2011

Av Lisa Persson - 12 april 2011 15:44

När vi kom från Falun hoppade jag av i Rättvik och hängde på Maria som skulle besikta sin husvagn...

Det gick bra det med.

 

Maria släpper in en kille i husvagnen...fniss...




 

Sen skulle vi fika på Fricks och vi fixa en skit bra parkering..

 

Eller hur...   


Snart ska jag iväg på föreläsning ang Socialtföretag i bystugan..

Kom du med och se vad detta är för något...

LOVE LISA

Av Lisa Persson - 12 april 2011 15:34

Jag och Marcu åkte i morse till Falun på sjukhuset för besök...

Och det gick super bra...skönt...



En super glad Marcus Johansson....

 

Här har ni lite kort på mina kläder och mina  små saker..

 


Jackan är i från Solveigsanna i sjurberg.. snygg eller hur..

Ja byxorna och tunnikan är där i från med...

 

Sjalen och glasögonen från Solveisanna..

 

Dom här fina örhängerna har jag fått av dansbandsfrun..

 

Även detta armband har jag fått av hemme och Charlie..

Känner mig så fin i detta.. 


 

Denna ring älskar jag som är gjor av en kaffesked... 





Armbandet är också från Solveigsanna...    

LOVE LISA


PS: vill lära mig...

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards