Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Marcus 19år i dag

Av Lisa Persson - 7 oktober 2011 21:27

 


Ja i dag fyller min son 19år..

Jag är så glad och lycklig över att fått en så härlig och go son...

Jag har inte missat något i hans liv och det är jag så glad för...

Han och jag har alltid varit ett bra lag...

Vi står varandra mycket nära och det är sådan glädje att få vara det..

Jag sa när marcus kom på min mage..

Vad blev det... så tittade vi.. å det blev en Marcus en liten jägare..

Och i morgon ska ha åka på älgjakt och bo i skogen i en stuga i veckan..

Sitter här och känner mig så stolt som mamma...

I dag tittade jag på honom och han sa va är det mamma.. inget jag bara tittade på dig för du är så fin sa jag och då bara log han tillbaka och det värmde i mitt hjärta...


I dag har nog dom mästa grattat Marcus på olika vis...

Så även i morgon också vet jag..ler

Patte sms hem i dag och grattade Marcus och hon saknade honom..

Och då säger vi båda här hemma att vi saknar henne också...


Ett stort Grattis igen  Marcus.. Mamma ÄLSKAR DIG....


LOVE LISA


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards