Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

Nu ska ni får höra något....

Av Lisa Persson - 4 oktober 2011 18:46

Jag och Marcus var på affären i dag och handlade och vi träffade på en kvinna som ville prata med mig om lite saker...

När jag gick där i från så säger hon Lisa- läse din bok när du hade gått ner..kommer det en ny nu när du gått upp..............

Ja vad säger man då.. Ja håll utsikt efter den blev mitt svar...


Kommentera detta gärna...

Kan säga att jag är nöjd med mitt liv men inte med vikten.. skulle vilja gå ner 25kg.. Men jag har fått lära mig så många andra saker med mitt liv att jag känner mig nöjd endå...

Jag bara undra om hon bara var ute för att  göra mig illa eller trodde hon inte att jag visste att jag har gått upp endel av dom 45kg jag har gått ner tidigare..


LOVE LISA


 

 
 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

4 oktober 2011 19:02

Var hon stand-up-comedian? Hon verkar ju skitkul, henne vill man verkligen umgås med ;)
Jag förstår att du blev jäkligt snopen, jag hade nog trillat omkull. Men du fann dig ju för himla bra!!! Du är min idol!!!
Jag hör av mig snart hjärtat! puss o kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Lisa Persson

5 oktober 2011 19:48

Nä jag tror du hade hoppat på henne och tagit en limpa och tryckt den i halsen på henne.. fniss..
Ja vi blev snopna båda två...
Ska bli kul att höras igen..kram kram vännen..........

 
Joan

Joan

4 oktober 2011 19:15

Hej.. tyvärr finns det människor som älskar att såra andra.. finns alla sorter i vår herres hage..//kram

http://meavita-mittliv.bloggplatsen.se

Lisa Persson

5 oktober 2011 19:52

ja det är sant.. Hon hade nog slut på sitt bete så hon blev avensjuk att jag kunde äta och frodas.. fniss.....
Kram

 
Ingen bild

Birgit

4 oktober 2011 22:24

Hej Lisa!
Huvudsaken att du mår bra. Du är go och omtänksam. (fast det har du alltid varit)
Kram Kram

http://anelmaed.blogspot.com

Lisa Persson

5 oktober 2011 19:51

Tack snälla Birgit....
Jag är bara Lisa med glimten i ögat...
Kram och hoppas din vecka är kanon...
Jag få rå om Marcus extra mycket denna vecka så jag tar vara på det oxå..ler

 
Ingen bild

mormor

5 oktober 2011 18:10

Nämen vilket elakt fruntimmer.En del är så viktfixerade så man blir galen.Jasså du kan läsa skulle du ha svarat. Äsch du struntar väl i henne bara.

Lisa Persson

5 oktober 2011 19:50

skratt.. ja FAN så skulle jag har sagt... skit bra..... ja jag struntar i henne men jag blev så snopen bara... jag är Lisa och kommer alltid att vara Lisa så det så....

 
Mamma Blå

Mamma Blå

5 oktober 2011 19:03

Ja, ibland undrar man hur vissa tänker. Kram!

http://mammabla.bloggplatsen.se

Lisa Persson

5 oktober 2011 19:49

ja ibland tror man att man har hört allt men icke sa Nicke..... Kram och ha det bra.. hälsa familjen

 
Ingen bild

Maria Jax

5 oktober 2011 21:38

Hej! Folk är så himla fräcka ibland. Jag gjorde en gastic by pass operation i maj och har nu gått ner drygt 30 kg (sen januari) och mår väldigt bra, och dom allra flesta säger -va roligt, eller va fin du är och det är kul när folk som inte vet nåt kommenterar. Men sen finns det dom som bara stirrar och mäter en med ögonen, en dam hon stirrade och tittade länge och sa sen jaha, jaha sa jag, jaha sa hon igen, tillslut sa hon att jag såg annorlunda ut. Hade kunnat ge henne en propp för nu var jag tydligen värd att prata med vilket hon inte gjort innan. Ha det så bra!

Lisa Persson

6 oktober 2011 19:12

Men Maria det visste inte jag..
Hoppas du mår bra och att det känns toppen för dig.. Jag glädjer mig med dig och din vikt nergång...
Ja hon skulle haft en propp...........

Kram och ha det så bra nu tänker på dig...

 
Ingen bild

Anna C

10 oktober 2011 13:17

Men va

Lisa Persson

10 oktober 2011 16:00

knäpp gök skriver jag bara här som kommentar om detta... HOHOHOHO.. helt tomt låter det som....

Det finns knäppgökar på många ställen.....

 
Ingen bild

Anna C

10 oktober 2011 13:18

Men va d i helvete finns det för folk?!?!?!?
Du är väl alltid samma Lisa oavsett upp o nedgångar??

Ha det bäst!
Kram Anna

Lisa Persson

10 oktober 2011 15:59

Ja visst blir man arg på folk...
Och denna människa är både smal och fin av sig och vet inte bättre...
Ja jag undrar om hon tänkte på vad hon sa.. Men det visar i allfall vilket lågt IQ hon har...
Som en före detta bekant till oss skrek efter mig ditt jävla fetto............. Inga IQ där heller....

Klart jag är Lisa i ALLA LÄGEN...........
tack Anna...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards