Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

mycket som hänt i veckan..

Av Lisa Persson - 19 juni 2011 13:43

Ja det händer massa med saker runt omkring mig just nu så jag har inte haft tid eller lust att blogga..

Men nu är jag in och tar en paus i från gräsklippningen...

Och då passade jag på att göra ett besök här...

Jag har skaffat mig en skitsnygg mobil som jag håller på att lära mig just nu så jag kan blogga i från den sen...

Xperia arc heter den.. 

Herre gud så mycket det finns att lära sig där...

Kan även tala om att jag glömde den på affären här om dagen...

Men tänk att det var någon som hittade den i en kundvagn och lämnade in den..

GISSA om jag vart glad?

Marcus har inte mått så där bra han ska göra så det har varit lite med Marcus i veckan också..

Sen har jag varit och dragit ut 4 tänder på Kungen och det gick jätte bra fast jäklar vad han skrek när han skulle på insömnings sprutan...

Han var som en lite pip och skrik då..

Men det gick bra men han var inte sig själv fören på kvälls sidan..

Sen var Nemo borta i nästan två dygn men hoppade in via toafönstret 01,50 en natt och skrek av glädje av att vara hemma och superhungrig va han..

Kungen blev super glad när Nemo kom hem igen.. Det skulle lekas på natten  så vi somnade inte fören kl 04.00 lyckliga och nöjda..

Ja just ja..

Marcus och Patte har varit och köpt sig en dubbelsäng nu och dom sover som små grisar i den...

Patte fyller 18 år i morgon men hon fick en present av mig i morse efter som dom sover i Rättvik i natt..

En super snygg bikini med guldkjeda på..

Hon var som en läcker bit i den...

Nä nu har jag inte tid utan måste ut igen och klippa gräset...

LOVE LISA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards