Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

över kg stor abborre blev det i går kväll...

Av Lisa Persson - 12 juni 2011 11:47

I går var vi mycket trötta kan jag säga...

På eftermiddagen så åkte  jag och Marcus och Patte till Rällsjön och hade det mysigt med Pattes familj och moster och hennes mormor och morfar...

KOlla vad pattes syster "helena Jönslars" fick på kroken då...

 

Kan säga att det vägde mer än ett mjölkpacket och var 44 cm lång och 13 cm på bredden...

Hon trodde det var ett gädda hon hade fått på metspöt...

Men så var det inte..

Gud så roligt för henne säger jag men lika kul för oss som fick se denna abborre...

Några var ut med båt en och fiskade under kvällen..

   

 

    

Och vi var några som var hemma vid stugan och hade det så härligt..

         

Sen vilket hemskt oväder vi fick också i går .. ja två gånger vart det en hemskt oväder.. 

Kan säga att Kungen somnade på engång vi satt oss i bilen..

Han sprang och hade glädjerus i flera timmar...

LOVE LISA

 
 
Ingen bild

Birgit

12 juni 2011 22:24

Det var mig en baddare till Abborre. Ååh så fina bilder, förstår att ni mådde gott alla som va där.

Kram

http://anelmaed.blogspot.com

Lisa Persson

13 juni 2011 14:04

ja visst var det en fin abborre...
Vi hade det kanon bra där vill jag lova.. Kram Kram..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards