Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

blandnat

Av Lisa Persson - 23 mars 2011 14:48

Solen ger mig så mycket posetiv energi.

Och den känslan ska jag ha med mig hela dagen..

Tankens kraft är större än vi tror...  


I går hade jag två killar som skottade av gården till mig.. snällt eller hur..

tack Jimmy och Simon..

 

Och jag har och hämtade nya saker till vårat loppis vi har på te ding stan...

När jag skulle i väg på morgonen så fick jag sällskap av Nemo och Evelina..

       

Sen ser det ut så här när jag vaknar på morgonen..

Bra säng värmare har jag i allafall. 

   

Kungen och Nemo...

Sen i går hade vi i byaleget möte med några från arbetsförmedlingen till vårat sociala företag.. Vi söker folk som vill börja jobba hos oss..

 

Sen vill jag tanka för det härliga lunch sällskapet jag fick i dag..

Lunchen blev till att börja med på bowlingen sen ut i det fina vädret...

 

Nä nu byta om och ut och gå en långpromenad...

LOVE LISA

 
 
Ingen bild

Birgit

23 mars 2011 21:27

Hej Lisa!
Vad är det för folk ni söker? Vad ska man göra och kunna? Är beredd att flytta till Vikarbyn el. Rättvik om jag hittar ett jobb. Saknar min gamla hemby. Ska man söka via arbetsförmedlingen eller er?

Kram kram

http://anelmaed.blogspot.com

Lisa Persson

24 mars 2011 14:25

Det är människor som är i fas tre och via arbetsförmedlingen i Rättvik...
Kram Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards