Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Lisa Persson - 6 juli 2010 21:57

Jag fick rycka in i ställer för Cin  en stund i Bystugan..

Det var musik vid Siljan så det skulle bres mackor och koka kaffe och lägga upp stora bullfat till alla..

Gud vad folk det kom...

Och vad många spelmän det var på scenen också...

Eva bredde mackor...

  

Och Agneta var så kul bara...skratt

    

Och medans jag var där fick Mange och hans tjej vara hundvakt till KUNGEN...

Josefin ville ha Kungen flera gånger...

Och sen vad fint dom hade gjort i köket...

KUL KUL....

Tack Tack för min hjälpte mig i kväll....

Marcus är ju hos sin tjej...

LOVE LISA 

Av Lisa Persson - 6 juli 2010 14:17

Ja jag har inte kunnat lägga upp bilder..

Men nu kommer det lite i från i lördags..

Kärran och Lasse satt med mig i trädgården medans Lena och Tomas tog upp hö på åkern som tillhör huset...

      

Dom jobbade så mot tiden för det skulle bli regn vid 23.00

Fick finbesök på kvällen också men lägger inte upp några bilder...

Sen vi 24 åkte vi ner och kollade in lite bilar för det var ju Big lake runt Siljan..

   

Här var det några som sov....

Mycket fylla va det i Rättvik...

  

  

Träffade på Jan och Mange vid OK

 

  

Träffa på Marcus kompis Simon som skulle i väg och kolla på nakenbad...


      

Kärran och Lasse myste så...ler

Sen åkte vi hem och vad dök upp bakom våran bil ca 150 meter i från min gård...

Ju det slog på extra ljus på en bil bakom oss och jag säger..

Å det är nog grabbarna...skratt gud vilket löjligt lyse dom har fram i rutan då...

Ä kör in på gården du Kärran..

Och när hon kör in på gården så ser vi att det är polisen....Skratt..

Vi flög ut ur bilen...

Kärran fick blåsa...ler

Sen ville dom ta min gulliga hund med sig men det fick dom inte..

Då ringer jag polisen sa jag...skratt

Ja nu finns det bevis på detta som tur är..

Annars hade du nog inte trott mig...ler

    

Mycket trevliga var dom båda...

Undra hur många grannar som såg polisbilen på min gård...

Hoppas alla sov den tiden... 03.00

Ja det var lite i från min lördag kväll....

LOVE LISA

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards