Alla inlägg den 9 december 2010

Av Lisa Persson - 9 december 2010 19:22

I dag ringde Marcus mig på jobbet och sa att det såg inte klokt ut hemma hos oss i dag..

Vad har hänt då då...

Och sa berättade han och här har ni bild på det som hände..

  

Katterna har ner toarullarna och sen kommer Kungen och så leker dom...

Frågade Marcus - vem ser skyldig ut.. Alla utom Evelina.. kattmamman...

Men Marcus var så gullig och tog reda på det så det var fint när jag kom hem...

Tack snälla Marcus...

Nu har jag gjort rent i mitt stora skafferi och kylen och frysen...

Ja skönt att det är gjort och nu har jag 1,5kg köttbullar i ugnen och sen in med lika mycket igen..

Sen är jag klart med köttbullar till julen också...

Haft möte i dag på mitt jobb ang min plats.. Och det ser ut som jag blir kvar och jag kan utöka min tid mera...

Gissa om jag är glad....

Nä nu skriker köttbullarna att dom är klara...


KRAM KRAM Love Lisa

  

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards