Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Lisa Persson - 16 augusti 2009 20:18

Hur ni ska göra..

Köp våran bok och nu får nya tankar om både er själva och dom som finns runt omkringer er..

Den handlar om tankar,känslor och beteende..

Detta sätt att gå ner i vikt är utforskat på Karolinska ..

Kallas för Staremetoden..

Den har hjälp oss att gå ner i vikt och förändrat vårat liv..

Kolla in våran hem sida. 

http://www.unikajag.se/


Av Lisa Persson - 16 augusti 2009 17:49

Fast jag skulle vila..

Men men nu är det gjort i allafall..

Så nöjd så är jag..

Har du inte varit ute i dag och gått så 

knyt på dig skorna nu och gå en vända..

Duscha nu och sen soffan med en kopp te..

LOVE LISA

Av Lisa Persson - 16 augusti 2009 15:42

Japp 8.30 började jag göra mina köks skåp...

Det blev 2 mat kassar fullt med skit i..

Vad nöjd jag kände mig..

Ja då tar vi och gör ren kylen och under och på den..

Oppppsss jag hamnade i källaren och fixade lite där också..

Känner att jag tar kontroll över mitt liv här hemma igen..ler

Tänker också VAD STYR VÅRA LIV-slumpen eller ödet..

Jag tog kontroll bara *ler*

Nu är det vara ugnen kvar och den tar jag i morgon...

Å jag har bara ätit en sallad och ägg i dag..

Var och tog in min potatis och kokade den till Marcus och pressade den.

Och han fick fisk till...

Å gissa om jag vart sugen att äta detta då..

Men jag får tar det i stället i morgon...

Har under helgen skördat mina ärter och lagt dom i frysen..

När jag fyller frysen så känner jag mig både rik och vuxen..*ler*

Å vad tomater jag har då.. 

Men ingen ätbar ännu. ;0(

Ska lägga mig och vila en stund nu sen ut och gå i blåsten..

LOVE LISA

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards