Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Linda sjuk men har gjort en intervju endå för tidningen Laga lätt

Av Lisa Persson - 17 februari 2009 14:38

Ja då har man inte bloggat på ett tag men jag är hem kommen från Jokkmokk och har haft en förkylning nu som inte släpper taget om mig. Hörde på radion att man blir sjuk om man har för lite närhet....Ja så kan det vara ja. Här kommer lite bilder från Jokkmokk och renracet.


Måste svara på en kommentar jag fick också ang om jag var från Jokkmokk. Svar nej tyvärr men jag gillar att vara där och ska dit igen så klart. Man har ju lärt känna lite trevliga människor där nu......Jaman


Ja och i går så gjorde jag en intervju med tidningen Laga Lätt, Och den kommer ut i maj nån gång. Känndes jätte bra med reporten..

Annars så försöker jag bli frisk och ta hand om mig själv.

 
 
Ingen bild

Erica

17 mars 2009 09:37

Woow vilken hemlängtan man får när man ser jmk;s marknaden..
Jag förstår att du tycker om denna by för jag gör det själv.
har flyttat därifårn för ca:9 år sen men den kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards