Alla inlägg den 28 november 2008

Av Lisa Persson - 28 november 2008 15:04

En tidning för att dom vill göra en intejuv med mig i tidningen.

Den blir i nr 3 som det kommer med och jag berättar inte nu utan längre fram vilken tidning det är. Men en trevlig och bra tidning är det. Jag gillar den tidningen jätte mycket.

Dom ska ringa upp mig på Onsdag och göra intejuven med mig. Kul Kul.

Har nyss färgat håret och fixat fötterna*ler* ska i väg och få en härlig massage snart. Sen är jag redo för helgen. Hoppas du också är redo för en härlig helg. I kväll blir det god mat också så klart. Marcus ska ha kottlett och klyfft potais och currysås. *ler* själv blir det samma kött till mig men med ungsbakade grönsaker och ädelostsås och en stor härlig grönsallad och ca 2 glas vin i kväll. Sen sover jag nog gott efter min behandling skulle jag tro. Önskar dig en härlig efter middag och kväll. Kram Lisa


Av Lisa Persson - 28 november 2008 05:38

Ja det är ett år snart sen jag tog bort min älskade hund Musse. (10dec)

Har även skrivit om honom i boken våran.

Skrivit lite med uppfödaren nu och vill bara visa dig hur musse sätt ut.

Jag blir så sugen att skaffa en nu på en gång men jag ska vänta lite. Det finns inte tid eller ork för en hundvalp just nu.

Men kolla gärna in på denna sida det handlar och YORKSHIRETERRIER.

Kram Lisa

http://home.swipnet.se/lils_kennel_york/valpar.htm

Av Lisa Persson - 28 november 2008 05:22

Host Host god morgon.

Å fy vilken natt jag har haft och har känns det som.  Klockan är bara 5.24 men hon känns som hon skulle vara 01.00 Har så j.v.l.ont i halsen.

Svårt att svälja och der sticker och drar i halsen.

Har suttit här vid datorn nu i över en timme och kollat runt.

Jag var på en föreläsning i går kväll på kulturhuset med Linda och Monica och Maggan. Som hette Det finns inga hinder med Lena Bä!!!! . Kommer inte ihåg vad hon heter just nu. 

Hon kommer i från Borlänge och jobbat på Domnarvet. Hon hade så mycket bra saker att säga och tyvärr så börjar hon säga att detta var sista uppträdande för henne. Det var så klart tur att jag han gå på detta möte fast jag inte bestämde mig fören sent på eftermiddagen i går.

Kände redan av halsen också då.

Man måste bara ta sig över alla hinder på något sätt om man inte kan ta sig över dom så kan man ta sig runt dom*ler*

Ska gå och koka honungste med vitlök och ingefära i nu.

Lite tidigt för en whisky*ler*

Men jag önskar just dig en GOD MORGON.

Kram Lisa


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards